Wat gebeurd er na mijn bestelling ?

De stappen die worden doorlopen :

1. Bestelling

De bestelling is online gedaan.

2. Telefonisch contact

Binnen 1 werkdag nemen wij telefonisch contact met u op om de bestelling door te nemen.

3. Persoonlijke offerte ter bevestiging

U ontvangt per email een persoonlijke offerte van jouw bestelling. Deze moet u digitaal ondertekenen.

4. Voorschot factuur

U ontvangt per email een voorschot factuur ter uitnodiging van betaling per overschrijving.

5. Start configuratie van uw alarm systeem

Na ontvangst van de betaling van uw voorschot, start de configuratie van uw alarm systeem :

  1. Opstart alarm centrale en connectie met cloud.
  2. Configuratie van alle alarm detectoren en hun draadloze verbinding met de alarm centrale.
  3. Configuratie van alle alarm accessoires : Alarm sirenes, afstandsbedieningen, RFID codeklavier, RFID badges, RFID kaarten, …

6. Persoonlijke account

U maakt in de alarm cloud uw persoonlijke account aan op jouw smartphone. ( de manual, met stap pet stap uitleg, ontvangt u van ons per email )

7. Testen van uw alarm systeem

U krijgt toegang met uw persoonlijke account tot de testopstelling van uw alarm systeem. Zo kan u alle componenten zien en een gedeelte reeds beperkt uittesten op uw smartphone.

8. Slotfactuur en verzending

We versturen per email de slotfactuur met openstaand saldo ter uitnodiging van betaling per overschrijving.

Na ontvangst van betaling, wordt u 100% eigenaar en 100% beheerder over uw alarmsysteem.

We versturen uw alarmsysteem naar het afgesproken leveringsadres.

U ontvangt een tracking nummer van uw bestelling per email.

Bij ontvangst van uw alarmsysteem moet een ontvangstbewijs ondertekend worden.

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen via de e-mail.